Opdracht
Een schaal, hoe zet je die in het spotlicht? Wij dachten mee met het Nederlands-Deense bedrijf Mepal. Je weet wel, die van schoolbekers en lunchboxen voor kinderen. Maar dit bedrijf maakt ook bijzondere Cirqula-schalen van trendy kunststof. En dat mag de wereld óók weten!
Aanpak
Een korte, pakkende video belicht de unieke eigenschappen van de nieuwe Cirqula. We verzorgden de acteurs, samen met Mepal vonden we een prachtige opnamelocatie. Op 1 dag namen we de video op met onze ploeg: een regisseur, cameraman, camera-assistent en visagiste. Voor social media maakten we een nóg kortere variant: in 24 seconden komen alle unieke eigenschappen voorbij.
Resultaat
De Mepal Cirqula schalenlijn beleefde - mede door onze video - een succesvolle introductie op de Ambiente in Frankfurt. Dit is ’s werelds grootste vakbeurs voor consumentengoederen.
Op verzoek van Mepal leverden we de video in 10 talen. De schalen kunnen daarmee de hele wereld veroveren!