Opdracht
Bavaria wil zich sterker profileren in de horecabranche. De daarbij horende campagne is gebaseerd op drie pijlers: 'samen ondernemen', 'traditioneel brouwen' en 'onafhankelijk familiebedrijf'. Video vormt een wezenlijk onderdeel van die campagne. Onze opdracht:
ontwikkel een videoconcept die past bij de campagne. En verzorg de complete productie voor de film die steunt op de drie pijlers.
Aanpak
Het startpunt was een brainstorm met Bavaria. Op de nieuwe website van Bavaria Horeca heeft elke pijler een eigen pagina. Ons advies: maak drie korte video's, een per pijler. Zo informeert elke video de sitebezoeker op maat. Over alles wat die wil weten over 'samen ondernemen', 'traditioneel brouwen' en 'onafhankelijk familiebedrijf'. Korte video's krijgen meer clicks en dus ook meer views. Bavaria stond direct open voor dit advies.
Resultaat
In totaal maakten we vier video's voor Bavaria Horeca.
Een compilatie film voor op de homepage en voor elke pijler 1 film. De campagne is inmiddels succesvol van start gegaan.